Václav Pláteník

Lidovec a včelař z Valašska. Zástupce ředitele Evropské akademie pro demokracii. 
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1791x

Václav Pláteník

Panský život na Malé Straně. Byl to skvělý rok!

Byl jsem dost zklamán a trochu vyděšen, když jsem v roce 2010 někdy v září otevřel polepené dveře pokoje na konci dlouhé chodby v pátém patře koleje Arnošta z Pardubic. Za nimi se totiž skrýval úzký kamrlík až ke stropu naplněný věcmi denní potřeby mých dvou spolubydlících. Kromě pivních lahví rozsetých po celé místnosti (později jsme přišli na to, že jsou jich stovky!) byl každičký centimetr pokryt tu ručníkem, tu papučemi, tu knihou Politické strany moderní Evropy. Nevěřil jsem, že to byl pokoj pro tři. Za čas jsem si ale zvyknul a bydlení na Národní třídě jsem si začal užívat. Nicméně tento studentský kotec mi stejnak po čas přišel tuze těsný, a tak se stalo, že jsme se s kamarádem přestěhovali do činžáku jen kousek od koleje, přes most na Malou Stranu. O tom, jaké to je bydlet jen pár set metrů od Malostranského náměstí nebo mít v pokoji tajnou chodbu, níže.

28.7.2012 v 12:40 | Karma: 14,49 | Přečteno: 1301x | Diskuse| Osobní

Václav Pláteník

The word of blog

Cože? Já si zakládám blog? A to jako proč, prosím Vás? Chtěl jsem to prostě zkusit. Doporučení mého spolubydlícího a prvotní zkušenosti s prací v komunikaci mě přivedly k založení vlastního blogu. Nejsem takový VIP, abych jej mohl mít na Aktuálně, a nejsem takový fajnšmekr, abych si pořizoval něco jiného typu blogspot. Takže proto tady na idnesu. Čtěte dál.

9.3.2011 v 21:27 | Karma: 7,98 | Přečteno: 1323x | Diskuse| Ostatní